Comunicarea marilor productii de afara sunt in topul campaniilor premiate pe la tot felul de festivaluri. Se fac cu bani, idee, interactivitate si impact. Succesul filmului depinde jumatate de trailer, jumatate de comunicare. Mai avem si puterea vedetelor care stau alaturi de productie, fanii, acoperirea studiourilor si altele. In tot cazul, o campanie buna te pune intr-un mood favorabil fata de film.
Treaba este destul de simpla: ai doar avanpremiera si prima saptamana de rulare sa faci un hit sau nu. Trebuie sa aduci niste zeci de mii, milioane de oameni (pe la altii) acolo in cateva zile. Nu iti permiti sa ratezi productii care costa sute de milioane asa ca mai pui cateva si in campaniile de promovare.
Si iata ca un pic mai tarziu dar destul de viguros a inceput sa se intample si in Romania. In ultima luna doua dintre cele mai interesante campanii de comunicare sunt pentru niste filme: “Despre Oameni si Melci” si “Tom Sawyer”.
Primul a debutat cu teaserul cu melcul prin oras sau pe la adunari de oameni (unii spun ca e usor copiat) iar celalalt cu pozele de oameni din generatia Tom Sawyer. O noua nisa de comunicare ?